Σάββατο 2 Μαΐου 2009

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ <<Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ>>ΤΟΥ ΙΩΝΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ

Ο καθενας πρεπει να φανταζεται πως αυτος πρεπει να σωσει το εθνος του.Ο καθε ενας γεννηθηκε σωτηρας του εθνους του,λιγοι ομως ξερουν πως γεννηθηκαν τετοιοι,δηλαδη πως αυτοι θα το σωσουν,αν θελουν.Πρεπει να φανταζωμαι πως απο μενα μονον εξαρταται η σωτηρια του εθνους και αν δεν ημουν εγω δε θα ηταν κανενας αλλος να το σωση-η να μην κοιταζω τι κανουν οι αλλοι και να φανταζωμαι μονον πως εγω εχω το μεγαλο χρεος της σωτηριας.

Δεν ειναι ευκολο να πεισης ενα εθνος.Εγω βλεπω τοσα πραγματα που πρεπει να γινουν και νομιζω πως τα βλεπουν και οι αλλοι Ελληνες.και ομως αυτοι βλεπουν αλλιως.Πως γινεται να τους πεισω?Χρειαζεται να ξοδεψω μεγαλη ενεργεια και να επιτυχω.Αν ειμαι δυνατος θα τους πεισω.

Δεν λεγω πως μπορω να καμω ανθρωπους δυνατους.Λεγω πως θα διαλεξω ανθρωπους δυνατους και θα περιμαζεψω τις σκορπιες απο τις σημερινες περιστασεις δυναμεις τους και θα τις διοχετευσω προς την ενεργεια.Η δυναμη δεν κατασκευαζεται.

Δεν ειναι αναγκη να καμω ολους τους Ελληνες σαν κ'εμενα,αν και αυτου θελω και καλα να φθασω(χωρις να το πολυξερω).Αν ειμαι μονομανης για την εθνικη ζωη και ειμαι κολονα του εθνους ,δεν ειναι αναγκη τον καθε Ελληνα να τον καμω τετοιον.Ας βγαλω ομως απο μεσα μου ο,τι δυναμη εχω.και οποιος θελει ας ηλεκτρισθη,οποιος αλλος θελει ας μιμηθει.Μονο το να βγαλω τη δυναμη μου ολη ειναι αρκετο για να στηριξη το εθνος.

Πως μπορουν οι ανθρωποι να μεγαλουργησουν?Αν πιστευουν σε κεινο που κανουν.Χωρις πιστη τιποτε δε γινεται.Τι πιστη να τους δωσω?Την εθνικη πιστη,γιατι αλλη πιστη δε γινεται να μπορη να ζηση τον τωρινο καιρο.Λοιπον να τους ξυπνησω,ξυπνωντας το εθνικο αισθημα.Και αν εγω δεν πιστευω στο εθνος θελω ομως αυτοι να πιστευουν.Εγω ειμαι πολιτικος,οι αλλοι,οσοι μπορουν,πρεπει να ειναι πιστοι,δηλαδη ανθρωποι που πιστευουν.

Ο Γιαννοπουλος μελετα και σπουδαζει το εθνος του μενοντας εξω απο το καθε τι.Ειναι παρατηρητης(ποιητικος φιλοσοφος).Εγω μελετω και σπουδαζω το εθνος μου μπαινοντας μεσα του,χωμενος στην πολιτικη του,ενεργωντας γι'αυτο.Ειμαι ενεργος (πολιτικος φιλοσοφος).Και ενεργωντας μεσα στο εθνος μου ζυγιζω ποση δυναμη εχει και ποση αδυναμια.ειμαι δυναμομετρο του εθνους μου.

Καμια φορα που αμφιβαλλω και ρωτω τον εαυτο μου αν ειναι σωστο η δεν ειναι σωστο να δινωμαι ολος στο εθνος μου,πρεπει να συλλογιζωμαι πως δεν ειμαι ελευθερος να κανω παντα ο,τι θεωρω σωστο.Εκει με φερνουν τα πραματα και μ'αναγκαζουν ν'αφηνομαι στο εθνος μου.Δεν μπορω,εγω,να ειμαι ανεξαρτητος απο το εθνος μου ετσι,δε μ'ερχεται να τ'αφησω,ουτε μπορω να ειμαι αδιαφορος.

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΙΩΝΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ,ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ,ΑΘΗΝΑ 1991

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου