Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Alain de Benoist-ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΟΡΘΑ

Ο σκοπός της ζωής είναι να δίνει κανείς μια μορφή στον εαυτό του και συγχρόνως να δίνει μια μορφή και στον κόσμο.Αν ο θάνατος κρίνεται το χειρότερο απ’ όλα, καλύτερα να λιποτακτήσει κανείς παρά να πάει να πολεμήσει, αν όμως η ατίμωση κρίνεται χειρότερη από το θάνατο, πρέπει να γίνει το αντίθετο.Σε κάθε παρούσα στιγμή αναβιώνει ολόκληρο το παρελθόν και περιέχει το δυναμικό ολοκλήρου του μέλλοντος.Ο άνθρωπος δεν είναι ελεύθερος να είναι ή να μην είναι το θέατρο ενός ορισμένου αριθμού παρορμήσεων, αλλά είναι ελεύθερος να επιλέξει το αντικείμενο προς το οποίο θα ενεργοποιηθούν οι παρορμήσεις του.Ο άνθρωπος μπορεί πάντα να αυτοαμφισβητείται. Δεν «είναι». Γίνεται. Είναι πάντα ατελείωτος. Δεν δημιουργείται μια και καλή. Συνεχίζει συνεχώς να δημιουργεί τον εαυτό του. Αυτό είναι το μυστικό της υπεροχής του αλλά και της μεγαλύτερης ευθραυστότητάς του· μπορεί, κάθε στιγμή, να χάσει τον ανθρωπισμό του κατά τον ίδιο τρόπο που μπορεί να προικισθεί με υπερανθρωπισμό. Το ίδιο συμβαίνει και με τα συλλογικά κεκτημένα· σε κάθε γενιά η κληρονομιά μπορεί να αμφισβητηθεί.Είναι καλό, αυτό που μας επιτρέπει να κτιζόμαστε, σύμφωνα με κανόνες που καθορίσαμε στον εαυτό μας· κακό, αυτό που μας αποσυνθέτει αναφορικά προς τους κανόνες αυτούς.Μόνον αυτός που κυριαρχεί στον εαυτό του μπορεί να του δώσει ψυχή, αυτός που βασιλεύει με απόλυτη εξουσία επί της εσωτερικής αυτοκρατορίας του. Η τιμή δεν είναι τίποτε άλλο, από την πίστη στον κανόνα που έδωσε στον εαυτό του, στην εικόνα που δημιούργησε στον εαυτό του ο ίδιος.Ποια είναι, σήμερα, η κυριότερη απειλή; Είναι η προοδευτική εξαφάνιση της διαφοροποιήσεως του κόσμου. Η ισοπέδωση των ατόμων, η σμίκρυνση όλων των πολιτισμών σ’ έναν «παγκόσμιο πολιτισμό», κτισμένο πάνω σε ότι είναι το ποιο κοινό.Πρέπει κανείς όχι μόνο να «σέβεται τους άλλους», αλλά να υποβοηθά παντού την πιο νόμιμη επιθυμία που μπορεί να υπάρξει: την επιθυμία να εκδηλώσει μια προσωπικότητα διαφορετική από κάθε άλλη, να υπερασπίσει μια κληρονομιά, να αυτοκυβερνηθεί σύμφωνα μ’ αυτό που είναι ο καθένας.

Σάββατο 30 Μαΐου 2009

HΡΩΙΚΩΣ ΖΗΝ-Γ.ΓΕΩΡΓΑΛΑΣ

Συστατικο στοιχειο της Ελληνικης Στασεως Ζωης,ειναι το ηρωικο.Ο Ελλην φιλοδοξει να σκεπτεται,να ομιλη,να πραττη ηρωικος.Η παιδεια που ελαμβανε,ηταν αγωγη για εναν ηρωικο τροπο ζωης.Το <<ηρωικο>>βεβαιως δεν περιοριζεται στο πολεμικο πεδιο.Ηρωες υπηρξαν ο Αχιλλευς,ο Εκτωρ,ο Λεωνιδας,αλλα και ο Σωκρατης και ο Πλατων.Διοτι ο ηρωισμος δεν ειναι μονον φυσικος.Ειναι και πνευματικος και ψυχικος ηρωισμος ειναι να τολμας να αμφισβητεις τα ισχυοντα,να συγκρουεσαι προς τα καθιερωμενα,να προκαλης τη πλειοψηφια,να διατυπωνεις θεσεις <<αιρετικες>>,να ζεις κατα τις πεποιθησεις σου,να αρνησαι τον συμβιβασμο,να πολεμας το βολεμα,να εμμενης στην αληθεια σου.Ολα αυτα συνιστουν τον ηρωικο τροπο ζωης στον οποιο απεβλεπεν ο Ελλην.
Ηρωικο πνευμα εκφραζει το <<θνησκε υπερ Πατριδος >>του Περιανδρου,αλλα και το <<πραττε δικαια>>του ιδιου,καθως και το <<θεραπευε αληθειαν>>του Πιττακου.Γι'αυτο ο Ασκληπιαδης ειπε <<Ψευδεσθαι ανελευθερον,αληθεια γενναιον>>.Ακομη,το φιλοσοφειν απαιτει ηρωισμον.<<Η δειλη και ανελευθερη φυσις δεν μπορει να εχη δικαιωμα στη φιλοσοφια>>(Πλατων).
Ρολος ελευθερωτικος
Τροπος ζωης του Ελληνος ειναι αυτος,που ελευθερωνει τον ανθρωπο μεσα απο τον αγωνα για ιδανικα και αξιες που ξεπερνουν την πεπερασμενη υλικη του υπαρξη και του προσδιδουν διαστασεις ανωτερες.Απο το ηρωικο πνευμα γεννηθηκαν ολοι οι Μεγαλοι Ελληνες υπερασπιστες της πατριδος,δασκαλοι της αληθειας οδηγοι των νεων,νομοθετες,μυστες,φιλοσοφοι,ποιητες,πολιτικοι,καλλιτεχνες.Διοτι απο ηρωικο-ιδεαλιστικο πνευμα διαπνεονται ο Λεωνιδας και οι Μαραθωνομαχοι,αλλα και η Αντιγονη,ο Ηρακλειτος,ο Σωκρατης,ο Λυκουργος,ο Ορφευς,ο Πλατων,ο Ομηρος,ο Αισχυλος,ο Ισοκρατης,ο Πραξιτελης.Εκφρασις αυτου του πνευματος ειναι η Αρετη και υ συγχρονη εκδοχη της,η Λεβεντια.Απο το ηρωικο πνευμα προεκυψαν η ιδεα της τιμης και του φιλοτιμου,ο αθλητισμος,η ομηρικη ποιησις,το ακριτικο και το δημοτικο τραγουδι.
Προμηθεικο πνευμα
Με τον ηρωικο βιον,οι πασης φυσεως αντιξοοτητες δεν γινονται απωθημενα,αλλα κινητρα προς πραξεις αγωνιστικες-αυτο ειναι το <<Προμηθεικο Πνευμα>>.
Ο Πλατων γραφει<<Κανεις λαθος ανθρωπε,αν νομιζεις οτι ενας ανδρας που θελει να οφελησει εστω και λιγο τους αλλους,πρεπει να υπολογιζει τον κινδυνο,αν θα ζηση η αν θα πεθανη.Το μονο που πρεπει να σκεπτεται οταν ενεργη ειναι αν ενεργη δικαιωςη αδικως και αν η συμπεριφορα του ειναι καλου η κακου ανθρωπου>>(<<Απολογια Σωκρατους>>28b-c>>)
Αρα,οποιος ζει Ελληνικως,πρεπει να ειναι ετοιμος να υποφερη η και να πεθανη για τις Αρχες του.Αυτο εκαναν Αχιλλευς,Εκτωρ,Προμηθευς,Φιλοκτητης,Αλκηστις,Αντιγονη,Αιμων,Αναξαγορας,Πρωταγορας,
Σωκρατης,Πλατων,Θουκιδιδης,Αρχιλοχος,Ξενοφων,Ευριπιδης,Αριστοτελης,Δημοσθενης...
Ολοι αυτοι ειχαν τον ηρωισμο να πραξουν η να υποστηριξουν αυτα που πιστευαν ορθα.Διοτι ησαν ελευθεροι.Και <<οικηων ελευθεριης παρρησιη>>(Δημοκριτος)
Ο Αγων
Ο ανθρωπος πρεπει να αγωνιζεται.Ετσι μπορει να εξυψωθη,να βελτιωθει,να καταστη εναρετος,χρησιμος.Ο ανθρωπος οφειλει να αγωνισθη για να μαθη να διακρινη το Καλο απο το Κακο και για να πραττη το πρωτο,αποφεθγοντας το δευτερο.
Ο Αγων των Ελληνων ειναι το αντιθετο της μοιρολατριας των Ανατολιτων,ειναι ενα κεντρικο σημειο διαφοροποιησεως της βιοαντιληψεως Ελληνων-βαρβαρων.Το πεπρωμενο υπαρχει και στους μεν και στους δε.Ομως ο βαρβαρος το δεχεται μοιρολατρικως με πληρη παθητικοτητα,ενω ο Ελλην αγωνιζεται να το βελτιωσει,να το μεταβαλη,να το διαφοροποιησει
και εν παση περιπτωση το αντιμετωπιζει με αξιοπρεπεια και αν υποκυψη σ'αυτο,πιπτει υπερηφανως(οπως ο Αιας).Με την ελευθερη σκεψη,βουληση και δρασι του,ο ανθρωπος δινει ο ιδιος νοημα στην υπαρξι του.
Χριστιανικος Ηρωισμος
Υποστηριζουν ορισμενοι οτι ο Χριστιανισμος αποτελει αρνησιν του Ηρωικος Ζην και ετσι με τον εκχριστιανισμο τους οι Ελληνες τον απωλεσαν.Η ιστορια τους διαψευδει.Διοτι οι Ελληνες και ως Χριστινοι διετηρησαν το Ηρωικος Ζην.(Αλλωστε και στον Χριστινισμο ενυπαρχει το ηθικως ηρωικο στοιχειο).Χριστιανοι αποτελουσαν τις στρατιες του Βελισσαριου και του Ηρακλειου.Χριστιανοι Ορθοδοξοι ησαν οι Ελληνες,που απεκρουσαν τους Αραβες,εσωσαν την Ευρωπη απο τον εξισλαμισμο της και εψαλλαν ως νικητηριο ασμα τους τον Ακαθιστο Υμνο.Χριστιανοι Ορθοδοξοι ησαν οι Ελληνες Ακριτες και εκεινοι που επι τρισημισι αιωνες πολεμουσαν συνεχως τους Φραγκους απο τα δυτικα και τους Τουρκους απο την Ανατολη.Ελληνες Χριστινοι Ορθοδοξοι ο Κωσταντινος Παλαιολογος και οι συμπολεμιστες του,οι κλεφτες,οι ηρωες των αδιακοπων επαναστασεων κατα της Τουρκοκρατιας,ο Κατσωνης,οι αγωνιστες του 1821,οι Μακεδονομαχοι,οι πολεμιστες του 1912-1913,οι εκστρατευσαντες στη Μ.Ασια,αυτοι που εγραψαν την εποποιια του 1940-1941 με οδηγο την Παναγια,οι ηρωες της ΕΟΚΑ.Ειναι ανοητο να αρνηται κανεις την ιδιοτητα του ηρωος στον Αθανασιο Διακο,στον επισκοπο Σαλωνων Ησαια,στον Παπαφλεσσα,στον Γερμανο Καραβαγγελη,στον Χρυσοστομο Σμυρνης,στον Χρυσανθο Τραπεζουντος-Αθηνων,στους καλογηρους του Αρκαδιου,στον καλογερο Σαμουηλ,επειδη ησαν Χριστιανοι Ορθοδοξοι.Για να εχεις το ηρωικο πνευμα,δεν εχει σημασια αν πιστευεις στον Απολλωνα η στον Χριστο,στην Παναγια η στην Αθηνα.Σημασια εχει να εισαι Ελλην.Ο Ελλην θεωρησε Υπερμαχον Στρατηγον την Παναγια στην Πολη κατα τους ενδοξους Βυζαντινους χρονους και το 1940-1941 στην Πινδο.Ο Ελλην θεωρησε τον Αγιο Δημητριο προμαχησαντα για την σωτηρια της Θεσσαλονικης.Ο Ελλην εχει τον Αγιο Γεωργιο προστατη του Πεζικου και τον Αγιο Νικολαο του Ναυτικου,την Αγια Βαρβαρα προστατιδα του Πυροβολικου,τους Ταξιαρχες της Αεροποριας.
Ηρωικως Ζην και Ορθοδοξια
Αρνησις του Ηρωικως Ζην ειναι οχι το Χριστιανικως,αλλα το Υλιστικως Ζην.Δηλαδη ο τροπος ζωης που κατα τις τελευταιες δεκαετιες πασχιζουν να μας επιβαλουν τα κοσμοεξουσιαστικα κεντρα και οι εγχωριοι προπαγανδιστες του ανθελληνικως ζην,οι οποιοι καθε αλλο παρα Χριστιανοι Ορθοδοξοι ειναι.Γι'αυτο ας μη παγιδευωμεθα σε λαθος στοχους.Εχθρος του Ελληνισμου και του Ελληνικως Ζην δεν ειναι ουτε οι αρχαιοθρησκοι ουτε οι Ορθοδοξοι.Ειναι οι αφελληνισμενοι και αποχριστιανισμενοι,οι α-εθνικοι και αθρησκοι,<<εκσυγχρονιστες>>και <<προοδευτικοι>>.Αυτοι,στο ονομα της υλικης ευημεριας,της <<ειρηνης>> και αλλων παρομοιων οραματων της Pax Americana,θελουν να πραγματοποιησουν την επιδιωξη του Παλμερστον,που τον 19ο αιωνα ειπε<<Οι Ελληνες πρεπει να γινουν δειλοι και μικροψυχοι,σαν τους λαους του Ινδοσταν>>Αυτοι και οχι ο Αρχιεπισκοπος Χριστοδουλος ειναι οι ενδοτικοι στα εθνικα θεματα,οι ανθρωποι των ΜΜΕ και οχι η Ιερα Συνοδος προβαλλουν ως προτυπα τους Ρουβαδες,τους Βαλλιανατους και καθε ειδος εκφυλισμενους,ο Γ.Βασιλειου και οχι οι μητροπολιτες Κυπρου,ζητα να παυση ο εθνικος υμνος των Ελληνων να ειναι και της Κυπρου,οι Ευθυμιου,Μπιστης,Κουναλακης,Παπαδημουλης,Σηφουνακης,ζητουν να μπη επικεφαλης σημαιοφορος στην παρελαση της εθνικης εορτης των Ελληνων ενας Τουρκαλβανοπαις.Οι πιστοι του Ηρωικως και γενικως του Ελληνικως Ζην,ας μη βαλλουν εναντιον φανταστικων εχθρων,υπαρχουν οι πραγματικοι.

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Γ.ΓΕΩΡΓΑΛΑ <<ΕΛΛΗΝΩΝ ΖΗΝ>>

Σάββατο 2 Μαΐου 2009

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ <<Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ>>ΤΟΥ ΙΩΝΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ

Ο καθενας πρεπει να φανταζεται πως αυτος πρεπει να σωσει το εθνος του.Ο καθε ενας γεννηθηκε σωτηρας του εθνους του,λιγοι ομως ξερουν πως γεννηθηκαν τετοιοι,δηλαδη πως αυτοι θα το σωσουν,αν θελουν.Πρεπει να φανταζωμαι πως απο μενα μονον εξαρταται η σωτηρια του εθνους και αν δεν ημουν εγω δε θα ηταν κανενας αλλος να το σωση-η να μην κοιταζω τι κανουν οι αλλοι και να φανταζωμαι μονον πως εγω εχω το μεγαλο χρεος της σωτηριας.

Δεν ειναι ευκολο να πεισης ενα εθνος.Εγω βλεπω τοσα πραγματα που πρεπει να γινουν και νομιζω πως τα βλεπουν και οι αλλοι Ελληνες.και ομως αυτοι βλεπουν αλλιως.Πως γινεται να τους πεισω?Χρειαζεται να ξοδεψω μεγαλη ενεργεια και να επιτυχω.Αν ειμαι δυνατος θα τους πεισω.

Δεν λεγω πως μπορω να καμω ανθρωπους δυνατους.Λεγω πως θα διαλεξω ανθρωπους δυνατους και θα περιμαζεψω τις σκορπιες απο τις σημερινες περιστασεις δυναμεις τους και θα τις διοχετευσω προς την ενεργεια.Η δυναμη δεν κατασκευαζεται.

Δεν ειναι αναγκη να καμω ολους τους Ελληνες σαν κ'εμενα,αν και αυτου θελω και καλα να φθασω(χωρις να το πολυξερω).Αν ειμαι μονομανης για την εθνικη ζωη και ειμαι κολονα του εθνους ,δεν ειναι αναγκη τον καθε Ελληνα να τον καμω τετοιον.Ας βγαλω ομως απο μεσα μου ο,τι δυναμη εχω.και οποιος θελει ας ηλεκτρισθη,οποιος αλλος θελει ας μιμηθει.Μονο το να βγαλω τη δυναμη μου ολη ειναι αρκετο για να στηριξη το εθνος.

Πως μπορουν οι ανθρωποι να μεγαλουργησουν?Αν πιστευουν σε κεινο που κανουν.Χωρις πιστη τιποτε δε γινεται.Τι πιστη να τους δωσω?Την εθνικη πιστη,γιατι αλλη πιστη δε γινεται να μπορη να ζηση τον τωρινο καιρο.Λοιπον να τους ξυπνησω,ξυπνωντας το εθνικο αισθημα.Και αν εγω δεν πιστευω στο εθνος θελω ομως αυτοι να πιστευουν.Εγω ειμαι πολιτικος,οι αλλοι,οσοι μπορουν,πρεπει να ειναι πιστοι,δηλαδη ανθρωποι που πιστευουν.

Ο Γιαννοπουλος μελετα και σπουδαζει το εθνος του μενοντας εξω απο το καθε τι.Ειναι παρατηρητης(ποιητικος φιλοσοφος).Εγω μελετω και σπουδαζω το εθνος μου μπαινοντας μεσα του,χωμενος στην πολιτικη του,ενεργωντας γι'αυτο.Ειμαι ενεργος (πολιτικος φιλοσοφος).Και ενεργωντας μεσα στο εθνος μου ζυγιζω ποση δυναμη εχει και ποση αδυναμια.ειμαι δυναμομετρο του εθνους μου.

Καμια φορα που αμφιβαλλω και ρωτω τον εαυτο μου αν ειναι σωστο η δεν ειναι σωστο να δινωμαι ολος στο εθνος μου,πρεπει να συλλογιζωμαι πως δεν ειμαι ελευθερος να κανω παντα ο,τι θεωρω σωστο.Εκει με φερνουν τα πραματα και μ'αναγκαζουν ν'αφηνομαι στο εθνος μου.Δεν μπορω,εγω,να ειμαι ανεξαρτητος απο το εθνος μου ετσι,δε μ'ερχεται να τ'αφησω,ουτε μπορω να ειμαι αδιαφορος.

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΙΩΝΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ,ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ,ΑΘΗΝΑ 1991

ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ/ΧΡΩΜΑΤΑ-Α.ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ

Η αρχη των συμβολων βρισκεται συνηθως στα Χρωματα,στα οποια ολοι οι παλιοι λαοι και φυσικα περισσοτερο οι αρχαιοι βλεπουν ενα ειδος πεμπτουσιας των παρορμησεων και των υποσυνειδητων τους.Ο Αρχαιος Ελληνισμος ειχε ως συμβολα του ενα συνδιασμο χρωματων και εναν υποσυνδιασμο.Ο συνδιασμος ηταν μαυρο-λευκο-κοκκινο.Ηταν ο βασικος,αυτος που κυριαρχησε ουσιαστικα,χρησιμοποιουμενος σε ενδυματα,στολες,λοφια και λατρευτικα χρεωδη{οι Αρχαιοι Ελληνες,ως τον Αλεξανδρο δεν ειχαν σημαιες ουτε λαβαρα}.Ο τριχρωμος συνδιασμος εχει τεραστια και ποικιλη συμβολικη και ιστορικη σημασια.Ηταν το συμβολο του Ερημητισμου{των μυστηριων και των τεχνων του Ερμου}.Ηταν ακομη το συμβολο του Δωδεκαθεου (μεσω του Διος του Ερμου της Αθηνας του Απολλωνος,αλλα κυριως της Αρχεγονης Μητερας της Γαιας που τους γεννησε με τον Ουρανο).Το μαυρο συμβολιζει το <<Κακο>>το μερος εκεινο του ανθρωπου και της υλης που πρεπει να λυωση και να εξαγνισθει απο το <<πυρ του Ηλιου>>μετατρεπομενο σε λευκο και να αναγεννηθη απο τον Ηλιο,του οποιου το χρωμα συμβολιζεται με το κοκκινο.Αυτος ειναι ο <<Ερμητικος>>συμβολισμος,αλλα δεν ειναι ο μονος.Πεζοτερα,απο πολλους γινεται δεκτη η παραλλαγη,οτι το μαυρο συμβολιζει το κακο και την παρακμη,το λευκο τον εξαγνισμο δια της καθαρσεως και το κοκκινο τη βιαια δρασι για την επιτευξη του εξαγνισμου.Γι'αλλους ακομη,το μαυρο συμβολιζει το κακο <<φυλετικης παρακμης>>,το λευκο την αγνοτητα και το μεγαλειο της Μεγαλης Φυλης και το κοκκινο τον Ηλιο που την οδηγει προς το Μεγαλο Πεπρωμενο.Ας σημειωθει εδω,οτι στον <<Ερημητισμο>>της Αρχαιοτητας{Αιγυπτος,Χαλδαια,Ελλαδα} η μετουσιωσις της υλης και η αναζητησις του γνωστου <<φιλοσοφικου λιθου>>,θα απεδιδε την Αθανασια,που συμβολιζεται επισης απο το περιφημο <<υδωρ της Στυγος>>το οποιο συνελεγε η Ιρις,ακολουθωντας τον Απολλωνα-Ηλιο στο αιωνιο ταξιδι του με το <<αρμα του Ηλιου>>μια φορα το χρονο προς την <<Υπερβορρεα>>(εξηγωντας ετσι την χειμερινη αποκλισι του Ηλιου προς βορραν)και με το οποιο αναγενουσε την Γη καθε ανοιξι.Απ'αυτον τον συμβολισμο ξεκινουν η εννοια του <<νεκταρ>>των θεων και ο γνωστος και επιζων στη λαογραφια του Ελληνισμου μυθος για το <<Αθανατο Νερο>>!Η μεταμορφωσις αλλωστε του Απολλωνος σε Κυκνο οταν επροκειτο να γονιμοποιησει,μαζι με το μυθο της ετησιας διαδρομης του προς την <<Υπερβορεα>>,ειναι πολυ χαρακτηριστικα της Ινδοευρωπαικης κοινης καταγωγης των μυθων και των συμβολισμων αυτων.Οπως αλλωστε και ο μυθος του <<Χρυσου Κυπελλου>> με το οποιο η Ιρις συνελεγε το <<υδωρ της Στυγος>> το οποιο με την αθανασια την αναγεννηση και τη γνωση που παρειχε,παραλληλιζεται ακριβως με τον ινδοευρωπαικο μυθο του κυπελλου του Γκρααλ>>και της αιωνιας αναζητησεως του απο τους <<εξαγνισμενους αριστους>>!Ο Ζευς και ο Οντιν{η Θωρ}επιναν το <<υδωρ της γνωσεως>>η το <<νεκταρ>> απο το χρυσο αυτο κυπελλο ενω αργοτερα ο χριστιανισμος το ιδιοποιηθηκε,δινοντας του την εννοια του κυπελλου που συνελεξε το αιμα του Ιησου,πηγη καθε αθανασιας,που συμβολιζεται απο το <<Αγιον Ποτηριον>>της Αγιας Τραπεζης...Στον Αρχαιο Ελληνισμο,τα ενδυματα των <<αριστων>>,οπως και των ιερεων ησαν παντα λευκα,τα <<εξαρτηματα>> που θα χρησιμευαν για τον <<εξαγνισμο δια της θυσιας>>(ζωνες,ταινιες,στολιδια)ησαν μαυρα,τα ζωα που επιλεγονταν προσεκτικα ησαν λευκα η μαυρα(ποτε αναμεικτα τα δυο αυτα χρωματα)ενω οι ταινιες που στολιζαν τα ζωα αυτα ησαν λευκες η κοκκινες η και τα δυο.Χαρακτηριστικα της επιβιωσεως των συμβολων αυτων,μετα την <<Κοιμηση του Ελληνισμου>>ειναι οτι οι μανδυες των Ρωμαιων και των Βυζαντινων Αυτοκρατορων ησαν κοκκινοι{πορφυροι},συμβολιζοντας την δραση και τον αγωνα και οτι τα λαβαρα των Ελληνοβυζαντινων Αυτοκρατορων ησαν κοκκινα,με μαυρους αετους και λευκα γραμματα,ενω το λαβαρο του Αλεξανδρου ηταν κοκκινο με λευκο αετο σε μαυρο περιθωριο.Αργοτερα,οταν το 1469 ο Γεωργιος Κλαδας εκαμε την πρωτη επανασταση κατα των Τουρκων,στη Μακεδονια και στην Θρακη,το λαβαρο που υψωσε ηταν μαυρο,λευκο και κοκκινο!Και οταν αιωνες μετα,ο σκλαβωμενος Ελληνισμος χρησιμοποιησε σημαιες και λαβαρα οπως ο Λαμπρος Κατσωνης,η Υδρα,οι Σπετσες και τα Ψαρα,τα χρωματα τους ηταν μαυρο,μπλε,λευκο,κοκκινο...Ειναι πολυ αμφιβολο οι αγωνισται αυτοι να γνωριζαν τους αρχαιους συμβολισμους.Αλλα ειναι φανερο,οτι καθε φορα η προγονικη ενστικτωδης και συλλογικη μνημη ανεβηκε στην επιφανεια!Ακομη και ο Υψηλαντης επελεξε ως σημαια του Ιερου Λοχου στο Δραγατσανι,τα πραγματικα χρωματα του Ελληνισμου,μαυρο,λευκο κοκκινο...Δεν πρεππει να λησμονηθει οτι το λαβαρο του Ελληνος Γεωργιου Καστριωτη,γνωστου ως <<Σκεντερμπεη>>(δηλαδη <<αρχοντα του Αλεξανδρου>>) και <<εθνικου>> ηρωος των Αλβανων(διοτι γεννηθηκε και εδρασε στην Ιλλυρια)ηταν ακριβως πανομοιοτυπο με τα λαβαρα των Ελληνοβυζαντινων Αυτοκρατορων και επεβιωσε στη συγχρονη αλβανικη σημαια...Αντιθετα,το γαλαζιο και το λευκο που θεωρουνται σημερα ως <<χρωματα του Ελληνισμου>>(δηλαδη του Ελλαδισμου τελικα)δεν ησαν στην αρχαιοτητα παρα ενας υποσυνδιασμος χρωματων που χρησιμοποιηθηκε κυριως στις ταινιες που οι Ελληνες συνηθιζαν να φορουν στα μαλλια τους.Η επιλογη του υποσυνδιασμου ως <<εθνικων χρωματων>>της Ελλαδας,οφειλεται στην αλησμονητη για τα δεινα που επεφερε<<εθνοσυνελευση της Τροιζηνος>>η οποια εβριθε απο τεκτονες <<φραγκοφορεμενους>>με υποδειξη-οπως λεγεται τουλαχιστον-των Βαβαρων <<φιλλεληνων>>.Ο λογος πρεπει να ηταν η Σιωνιστικη αποφασις (μεσω τεκτονισμου παντα)αποκοπης του Ελληνισμου απο τις πηγες του και στη φυλετικη του αλυσσιδα,ωστε να μετατραπει σε <<Ελλαδισμο>>(οπως και εγινε).Ειναι <<περιεργο>> και χαρακτηριστικο,οτι και τα χρωματα της Βαυαριας(της οποιας ο πριγκιπας Οθων εγινε βασιλειας της Ελλαδος)ειναι ακριβως τα ιδια,οπως και η σημαια της Βαβαριας,γαλανη με λευκο σταυρο!Χωρις να λησμονησουμε την παραδοξη και χαρακτηριστικη <<συμπτωση>>οτι,τελικα τα χρωματα της Ελλαδος(οχι του Ελληνισμου)ειναι τα ιδια με τα χρωματα...του Ισραηλ,απλως αντιθετα τοποθετημενα και οτι,οπως τα χρωματα του Ελληνισμου ειναι μαυρο λευκο κοκκινο τα χρωματα του Σιωνισμου ειναι κοκκινο και κιτρινο(πενταλφα κιτρινη σε κοκκινο φοντο)!Η αποψης που υποστηριζεται συχνα οτι το γαλαζιο και το λευκο <<πηγαινουν>>με τον ελληνικο ουρανο και με τα κυματα των ακτων ειναι ισως ποιοτικη,αλλα δεν αντεχει σοβαρη εξετασι...Λογικο συμπερασμα λοιπον ειναι ,οτι τα γαλανολευκα ειναι δανεισμενα συμβολα του Ελλαδισμου,δηλαδη του μικρου και μη βιωσιμου κρατους του 1830 και του σημερινου(μολις μεγαλυτερου και δυσκολοτερα βιωσιμου)κρατους που αποποιηθηκαν ουσιαστικα την πλατεια εννοια του Ελληνισμου των Πατερων Γιγαντων και συρρικνωθηκαν στον Ελλαδισμο των Επιγονων Νανων...(βλ.<<Ελληνισμος Σιωνισμος>>του ιδιου,εκδ.<<Ελευθερη σκεψις>>,1981 Αθηνα)Πρεπει τελος να σημειωθει ακομη,οτι το μαυρο-λευκο-κοκκινο ησαν τα χρωματα ολων σχεδον των Ινδοευρωπαικων Φυλων και ξαναβρισκονται παντου και παντα στην Ευρωπη,υπο διαφορους συνδιασμους και με πολλες προσθηκες αργοτερα,Ακομη,οτι τα χρωματα αυτα ησαν τα χρωματα-συμβολα της γνωστης αιρεσεως του Μανη,η οποια υπηρξε μια απολυτη μορφη αντιδρασεως εναντιον ορισμενων πτυχων του χριστιανικου δογματος που ειχαν υπερβολικη εβραικη επιρροη.Για την αιρεσι του Μανη-και οχι μονο γι'αυτην-τα χρωματα αυτα συμβολιζαν την παλη του Απολυτου Καλου με το Απολυτο Κακο...

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΔΕΝΔΡΙΝΟΥ,Η ΡΙΖΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗΣ,ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1983